دسته‌بندی نشده

مقایسه وال لجند و مجیک کلیپ

مقایسه وال لجند و مجیک کلیپ در صورتی برای شما خیلی مفید واقع می‌شود که بخواهید به صورت حرفه‌ای آرایشگری یاد بگیرید و یا از جمله افرادی هستید که به برند و کیفیت محصولات اهمیت می‌دهید. در هر صورت باید ویژگی‌های این محصولات را در هنگام خرید بدانید تا با نمونه‌های فیک مواجه نشوید.

مشخصات وال لجند (سیمی و بی سیم)

Legend همانطور که از نامش پیداست، “افسانه‌” ظاهر قدیمی عجیبی دارند ولی حسی متفاوت به شما می‌بخشند.

  • این دستگاه دارای موتوری با گیره چرخشی مرتبط است. موتور آن هر چند به اندازه موتور مغناطیسی نمونه‌های بی سیمی، قدرتمند نیست ولی کاملاً استاندارد عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا اصلاح تیزی داشته‌باشید.
  • با تمام این موارد، گیره‌های آن قدرتمند نیستند و انتظار نداشته‌باشید که بتواند به راحتی از بین موهای حجیم شما عبور کنند. آنها با این موضوع مشکل دارند و باعث کشیده شدن موهایتان می‌شوند.
  • به دلیل وجود موتور چرخشی در ماشین اصلاح لجند، آنها وزن سبکی دارند و به راحتی قابل استفاده هستند. اگر شما ماشین‌های سنگین را دوست ندارید، این موضوع یک مزیت حساب می‌شود.
  • گیره‌های سیمی نسبت به نمونه بی سیم وزن سنگینی دارند و به جای اینکه وزن در سراسر آن توزیع شود، کمی به سمت لبه تیغه‌ها منعطف می‌شود. این جریان چیزی است که هنگام کوتاه کردن مو باید از آن آگاه باشید. به این معنی نیست که چیز بدی است، درواقع شما می‌توانید آن وزن را برای جریان فشاردادن بهتر به مو موقع اصلاح استفاده کنید.
  • اگر دست‌های کوچکی دارید، ممکن است گرفتن لجند سیمی برایتان کمی سخت باشد، زیرا آنان نسبت به نمونه بی سیم حجیم طراحی شده‌اند. بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید.
  • اهرم تنظیم wahl legend در حالت بسته 0.7 میلی متر و در حالت باز 3-3.5 میلی متر حرکت می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا یک اصلاح تمیز داشته‌باشید.

مشخصات وال مجیک کلیپ

WAHL Magic Clip عملکرد واضحی را برای آرایشگران ارائه می‌دهد. مدل بی سیم WAHL Magic Clip با تکنولوژی Stagger Tooth Crunch Blade طراحی‌شده است. درواقع دندانه‌های آن کوتاه و بلند تولیدشده و به شما این امکان را می‌دهد تا موهای بیشتری را از تیغه عبور دهید. تنظیم تیغه برش از 0.5 تا 1.2 میلی متر با استفاده از اهرم کناری آن بسیار آسان است. همچنین مجهز به باتری لیتیوم یونی است که عمر طولانی تری را ارائه می‌دهد. زمان کارکرد آن 90 دقیقه و زمان شارژ آن 120 دقیقه است.

  • تکنولوژی Stagger Tooth Crunch Blade
  • باتری لیتیوم یونی
  • طول برش: 0.5-1.2mm
  • زمان کارکرد 90 دقیقه
  • 120 دقیقه زمان شارژ
  • شانه‌های پیوست ممتاز
  • ایده آل برای محوکردن و ترکیب موها
  • مناسب برای انواع موهای ضخیم تر

مقایسه ماشین اصلاح لجند و مجیک

این دو ماشین اصلاح شاید در ابتدا شبیه به هم به نظر برسند ولی با توجه به چیزی که به دنبال آن هستید و در برخی ویژگی‌ها با هم تفاوت دارند.

مقایسه طرح وال لجند و مجیک کلیپ

Legend‌ کمی حجیم طراحی شده‌است و همین عامل می‌تواند کسانی که انگشتان کوتاه دارند را عصبی کند. برخلاف آن، Magic Clip کمی باریک‌تر است و چسبندگی محکم‌تری را ارائه می‌دهد. قلابی در پایین آن وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد آن را آویزان کنید و فضای بیشتری در کابینت داشته‌باشید.

مقایسه نوع تیغه وال لجند و مجیک کلیپ

Legend، با فناوری تیغه Wedge “کرانچ” وصل‌شده که برای برش‌های منحصر به فرد و تنظیمات تیز خوب است. magic clip دارای تیغه دندانه دار است که برای برش موهای متراکم با بافت‌های ضخیم ایده آل می‌باشد. با توجه به ماهیت این تیغه، در حین کار صدایی ملایم ایجاد می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که کارتان را درست انجام می‌دهید.

مقایسه محدوده شکاف صفر وال لجند و مجیک کلیپ

هر یک از این گیره‌ها تنظیمات مختلف طول شکاف صفر را نشان می‌دهند. نسخه لجند می‌تواند بین 0.7 میلی متر تا 1.7 میلی متر بدون تغییر تیغه، کار کند. با این حال، مدل جادویی می‌تواند بین محدوده 0.5 میلی متر تا 1.2 میلی متر را پوشش دهد.

مقایسه نوع اهرم وال لجند و مجیک کلیپ

تفاوت در انواع اهرم‌ها نه تنها باعث می‌شود تغییر طول شکاف صفر خوب و بد باشد، بلکه در نوسانی که دستگاه موقع کار ایجاد می‌کند، تأثیر دارد. اهرم در مدل لجند کمی حجیم و بدون هیچ شکافی به بدنه می‌چسبد. این مورد طول کوتاه‌تری ایجاد می‌کند که در دست گرفتن را کمی به چالش می‌کشد. مدل جادویی از نظر نوع اهرمی مانند Legend است، اما طول بازو‌های آن کمی طولانی تر طراحی شده‌اند.

مقایسه وزن وال لجند و مجیک کلیپ

لجند از همه آنها سنگین تر و وزن آن 464 گرم است. به همین دلیل در استفاده طولانی دستتان را خسته می‌کند. سبک ترین وزن مدل جادویی “magic” است که تنها 290 گرم وزن دارد.

مقایسه موتور وال لجند و مجیک کلیپ

Legend دارای یک موتور V9000 است که صدای زیادی تولید نمی‌کند و حتی گرم نمی‌شود که دستانتان را اذیت کند. Magic Clip از موتور پرقدرت تشکیل‌شده که از نظر انرژی و حفظ باتری کارآمدند.

مقایسه قیمت و زمان اجرا وال لجند و مجیک کلیپ

  • وال لجند در مقایسه با مجیک کلیپ قیمت کمتری دارد.
  • Magic clip تقریباً بین 15 تا 20 دقیقه کار می‌کند و بعد از این مقدار باید مجدداً شارژ شود.
  • بی سیم Legend بیش از یک ساعت بدون هیچ قطره‌ای آب کار می‌کند. برای نسخه سیمی آن، کمی بیشتر از این مورد است.

تفاوت ماشین اصلاح وال سفارش آمریکا و اروپا

شاید تصور کنید که ریش تراش تولیدی کشور اروپایی بهتر از آمریکا و یا حتی برعکس است. اما، واقعیت این است که این دو محصول چندان تفاوتی باهم ندارند. تنها تفاوت آنها در حرکت موتور در دقیقه است. برای مثال ریش تراش تولیدی کشور آمریکا با دور موتور V9000، به مقدار 14.400 SPM در دقیقه کار می‌کند. درحالی که ماشین اصلاح مونتاژ کشور اروپا با دور موتور V9000، به مقدار 6000 دور در دقیقه کار می‌کند.

تشخیص اصل بودن ماشین اصلاح وال مجیک

  • بسته‌بندی آن کاملاً به زبان انگلیسی چاپ می‌شود. همچنین روی جعبه علامت اصلالت یا نمادهای مشابه وجود ندارد.
  • در مدل اورجینال پیچ‌های روی تیغه کاملاً صاف قرار می‌گیرند. در حالی که در مدل تقلبی مخروطی شکل هستند و در صورت استفاده، پوستتان آسیب می‌بینید.
  • مدل اصل آن با دوشاخه معمولی شبیه ضبط‌های رادیو ارائه نمی‌شود. بلکه دوشاخه آن مانند گوشی‌های هوشمند و تبدیلی است.
  • دسته سیم در نمونه‌های اورجینال محکم تر و طولانی‌تر هستند. همچنین الگوی شکلی آنها کمی متفاوت است.
  • نمونه اورجینال در پایین بدنه دستگاه آدرس محل تولید را دارد، درحالی که در فیک این مورد وجود ندارد.
  • در مدل اصل، قسمت پایین دستگاه که سیم از آن خارج می‌شود، شانه‌های تقویت‌کننده وجود دارد. در حالی که مدل مصنوعی تنها سیم خارج می‌شود و بین چنگک آویز و سیم کاملاً بسته‌شده است.
  • اگر دستگاه را باز کنید، در مدل اصل دو پیچ بالایی کنار تیغه کاملاً صاف در بدنه وجود دارد. همچنین سیم پایینی و آبی رنگ مستقیماً و بدون هیچ واسطه به سیستم وصل می‌باشد.

تفاوت مجیک کلیپ اروپا و آمریکا

این دو محصول فوق العاده از نظر قدرت و ظاهر شاید تفاوت خیلی عمیقی نداشته‌باشند ولی در چند موضوع می‌توان کاملاً فرق بین آنها را متوجه شد.

  • ماشین اصلاحی که توسط شرکت اروپا تولید شده‌است با برق 220 ولت و نوع مدار 50 هرتز کار می‌کند. درحالی که ماشین ریش تراش تولیدی کشور آمریکا با برق 110 و مدار 60 هرتز کار می‌کند. هرتز هر چقر بیشتر باشد صدای تولیدشده توسط دستگاه کمتر است.
  • از دیگر تفاوت‌های جالبی آنها، این است که دستگاه تولیدی کشورهای اروپایی دارای 8 عدد شانه فلزی است. درحالی که تولید کشور آمریکا 8 عدد شانه پلاستیکی دارد.
  • همچنین رنگ جعبه تولیدات اروپایی آبی ولی باکس ریش تراش آمریکایی مشکی رنگ است.

تشخیص اصل بودن وال لجند

  1. در ابتدا زمانی که بسته بندی محصول را مشاهده می‌کنید، در باکس اورجینال کلمه “wahl” کمرنگ نوشته‌شده و دور تا دور متن رنگ زرد یا مشکی پررنگ ندارد. درحالی که در نمونه فیک شما به راحتی می‌توانید رنگ‌های زرد و مشکی دور متن را ببینید.
  2. زمانی که به متن بسته‌بندی سمت چپ نگاه کنید متوجه می‌شوید که نمونه فیک رنگ قهوه‌ای پررنگ تری دارد. درحالی که در مدل اصل با ظرافت بیشتری کار شده‌است.
  3. در نمونه‌های اصل، شما زیر بسته‌بندی بارکد آمریکا و یا کشور اروپا را میبینید. درحالی که در نمونه فیک، این بارکد مشاهده نمی‌شود.
  4. زمانی که شما قالب بسته‌بندی محصول را باز می‌کنید، در نمونه‌های مصنوعی کاملاً بی‌کیفیت و معمول بسته‌بندی شده‌است. درحالی که نمونه‌های اورجینال بسته‌بندی کاملاً حرفه‌ای و جذاب دارند.
  5. در تیغه‌های دستگاه فیک کاملاً پیچ‌ها برجسته‌اند و شما نمی‌توانید مارک wahl را در آن مشاهده کنید. درحالی که تیغه‌های اورجینال کاملا حرفه‌ای و با کیفیت ساخته‌شده‌اند و شما پیچ‌های برجسته را روی آن نمی‌بینید.
  6. دفترچه‌ای که در نمونه فیک مشاهده می‌کنید تنها چند صفحه و به صورت بروشور می‌باشد ولی در نمونه اصلی دفترچه راهنمای آن کاملاً حرفه‌ای و مثل یک کتابچه کوچک ارائه شده‌است.
  7. پیچی که به تیغه اصلی متصل می‌باشد در نمونه اصل کاملاً تخت می‌باشد ولی در نمونه فیک شما می‌توانید برآمدگی آن را ببینید و حتی در هنگام اصلاح به پوستتان آسیب می‌زند.
  8. پلاستیکی که در بدنه اصل استفاده می‌شود، نور را به راحتی منعکس نمی‌کند ولی در بدنه مصنوعی کامل نور منعکس می‌شود.
  9. پیچ هایی که در کنار دستگاه استفاده می‌شود کاملاً با نمونه اصل متفاوت‌اند. همچنین سیم‌های دستگاه فیک به راحتی گرمازده می‌شوند و در هنگام کار مشکل آفرین هستند.

سخن پایانی

یکی از محبوب ترین برند در صنعت آرایشگری برند wahl می‌باشد. این شرکت محصولات بسیار حرفه‌ای و فوق العاده‌ای را تولید کرده که تمامی آرایشگران از آن راضی هستند. اگر شما نیز می‌خواهید در خانه محصول حرفه‌ای داشته‌باشید، این برند را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *